Alisdair Battlegrave (Dawnrazor)
2011-11-15 00:30:57 UTC
DREAM PRELUDE IN ENGLISH:

I dreamt saturday about a late 90's sequel of "A Clockwork Orange"
where several youths are reformed from Ludovico Technique, filmed in
Norway. Then i dreamt Jello Biafra foresaw blackmetal in 1978 when he
played in a Stave Church in Norway, that he travelled to 1990 or so.
There was a bm'er into Tull and Genesis. Then that Hank from
Turbonegro in 1994 had sent me a 45 with a long fan letter to me which
i did not read where he praised me while i was in USA, and i ignored
it for years, trying to sell the record with letter. Then that a VERY
nice white duck sat in my arms and got all cuddly with me in the
couch, i thought "what a cuddly lil duck ohhhh!". Then I woke up!

TRUTH IN NORWEGIAN, PARTS I-IV:

Jeg bor inne i et kranie, og kikker ut gjennom to glugger ut i et
røddig lite rom om dagen, arkiver av musikk og serieblader i
skjønneste orden. det rommet er spikk'n'span og er speilet inn i
kraniet. før så øynene kaos og syke mennesker, og gjorde alt til rot,
nå er det bare roen og freden her på kammerset.... rydda opp, som Odin
ved Lidskjalv, her skuer man ut fra kraniet på en solid trone av
blankpolert krom, rustfritt stål, og silikon, omgivelsene speiles i
sjelen. Verdens-rommet er et teppe av funklende stjerner. Sjelen blir
et speilet kosmos.

Det er 10 år siden snuten ikke turte å stoppe / røre meg siden jeg
gikk rundt om natta på plata i Oslo osv med høy svart hanekam, 5 år
siden siste gang jeg gadd gå med det. Skjedd noe siden 2002? må jeg gå
slik igjen? gidder ikke. Kanskje dreads siden jeg fortsatt er straight
edge og ikke dealer med junkiser etc. Snuten får bare taue meg inn
uten hanekam (pleide å få 4 minute warnings i sokkelleilighet i Bankvn
+ fasttelefon). Lyn Gordon hjemme i stua.

Dette er fargekoder for Marinen: gul hanekam = japan, rød hanekam =
korea, grønn hanekam = nazist, svart hanekam = katolsk/goth/Indianer,
blå hanekam = israel, oransj hanekam = kineser, lilla hanekam =
"hjelper" eller mikro-katolikk.

Jeg lurer på om jeg skal være så god at jeg utnevner meg til 13-
magiker idag ala John Constantine, som snekkermagiker/kristen-magiker,
eller om jeg skal snaue skallen og bli Homo Magica i Israel, ala 23
magiker (bibelsk/jødedommen), da må jeg isåtfall ta på meg skinnjakka
og reke gatelangs i Køben og tro jeg er Syd Barrett hehe. Det er jo
alltids 32 magikere da, Buddhistene. Men de er ikke så kule.

END TRANZMISSION: FIN.
Crypt Keeper
2011-11-20 07:31:31 UTC
On 15 Nov, 01:30, "Alisdair Battlegrave (Dawnrazor)"
Post by Alisdair Battlegrave (Dawnrazor)
[...]
DREAM PRELUDE / PROLOGUE (NORWEGIAN ELRIC):

Jeg drømte her om natt til søndag at en albino i Åmot i Modum skulle
beine gjennom skauen over svenskegrensa med en X-Men paperback til
orientering med en ryggsekk full av wienerpølser som han kjørte i seg
10 av gangen med jevne nistepauser. Han var mager og langhåra så han
var vel en slags ung Elric / Johnny Winter hybrid. Det crazy var at
han var på rømmen fra snuten for drap og ble nesten tatt flere ganger
før han kom til Sverige. Så drømte jeg at homoseksuelle Hawkwind-fans
skulle sette opp ett teaterstykke av E. A. Poe sin "The Raven" etter å
ha sett Corman filmen. Sjukt!

HVALROZZ, A CONTINUED ENGLISH INTERPRETATION OF A LATER SET OF DREAMS:

I had another couple of dreams: That a Whale was living with us, a
Christian Death band "group" of graphic artists, the Whale had to
learn our language and about Christianity which was totally alien to
the whale, as well as his grammar which was close to Icelandic
(different way with verbs and such), and we brought the whale with us
around wherever we went. Then about my friend Ray C. who in the dream
had built a shrine to the band Sun Dial was receiving telepathic
messages from me, while i was showing Karmic Hawkwind fans the
psychedelic benefits of The Legendary Pink Dots on a tour of loft
apartments, and we were eating shrooms and tripping to this new music
and it was all in the Dharmas and Karmic to these fans who were Karmic
Jews living in Samsara, and Ray my pal, was worshipping Sun Dial! We
all revealed that after all these years Ray had been digging his car
out of the snow and ice, and for some reason it made sense...

DREAM DREAM DREAM
Alisdair Battlegrave (DR)